8.11.2011

Halutaan väriä elämään!

Minulle on tässä ihan muutaman päivän kuluessa muodostunut hirveä hinku värittää vaatekaappiani hieman. Kai tämä vaaleanoranssissa huoneessa asuminen alkaa pikkuhiljaa syöpyä aivoihini. :D Haluan päälleni jotain vähän hassua, hupsua ja hymyilyttävää, tai edes pikkuriikkisen harmaasta talvimassasta erottuvaa. Tätä ajatellen keräsin romwe.com:ista muutaman superihanan neuloksen ja iskin ne tämmöiseen pikakollaasiin. :)


Olin itse asiassa jo laittamassa tuota Union Jack -neuletta tilaukseen, kunnes tajusin että  romwella voi maksaa vain PayPalin kautta. Siitä systeemistä minulla ei ole henkilökohtaisia kokemuksia, mutta sitäkin hurjempia huhuja maksamisen toimimattomuudesta olen kuullut... Anybody help, uskallanko vaiko enkö?

5 kommenttia:

  1. Mä en oo koskaan kuullut mitään negatiivista paypal-maksuista. Senhän pitäs olla paljon luotettavaampaakin, kuin pankkikortilla yms maksaminen. Se raha kai siirtyy firmalle vasta viiveellä ja rahat on helppo saada takasin, jos jokin menee vikaan.

    Mää käytän paypallia aina kun mahollista. Onneks nykyään tosi monissa nettikaupoissa se on mahollista. Ja ebayssa se toki on kätsyin. Että uskalla vaan tehä paypal-tili. :)

    VastaaPoista
  2. Paypal on tosi kätsä, ite oon tehny sillä suurimman osan vaateostoksista. Ihan rohkeesti vaan tilausta eteenpäin ja paypal tili auki! :)

    VastaaPoista
  3. Ihan huippu toi brittilippu paita! Mä haluun! P.S sulla on tosi kiva blogi :>

    VastaaPoista
  4. Noora ja Vilja: No ehkä sitä sitten pitäisi uskaltaa. Meidän äidille on kerran vaan käynyt vähän köpelösti sen kanssa, tosin saattoi johtua espanjankielisistä ohjeistakin, joita ei pyynnöstä huolimatta suostuttu englannistamaan... :D

    Anonyymi: Mustakin se on ihan mahtava! Saa kyllä nähdä että keihästetäänkö minut jos täällä Ranskassa se päällä kuljen... :D Ja kiitos tosi paljon!

    VastaaPoista
  5. Joo paypal-tiliä vaan hankkimaan! Maailman kätevin systeemi. On ollut paljon hyötyä. Mm kesällä olin ostamassa lentoa ja yhtäkkiä paikkoja olikin vain 1 jäljellä. Onneksi sivulla pystyi maksamaan paypalilla, niin maksu nopeutui mielettömästi ja ehdin saamaan paikan itselleni :)

    VastaaPoista

kerro vain!